יחסי ציבור > מאמרים > איך הופכים עמוד פייסבוק לעסק למצליח?

עמוד פייסבוק לעסק שלך- איך עושים את זה נכון

פורסם: 12/02/2012
מאת: יאיר גבע

כבר מזמן ידוע שהאינטרנט היום הוא פייסבוק, ואם אתה לא שם, אתה לא קיים. פייסבוק היא הרשת החברתית החזקה ביותר בעולם והיא מניעה אופנות, טרנדים ומהפכות פוליטיות. עם יותר מחצי מיליארד משתמשים, פייסבוק מספקת הזדמנות ענקית לעסקים חכמים שרוצים למכור יותר.

עמוד פייסבוק לעסק שלך יאיר גבע

במשך השנים האחרונות, בהן הפייסבוק תפס תאוצה והפך לחלק לבתי נפרד מחיינו (גם אם לא באופן פעיל), התברר כי עמוד פייסבוק לעסק הוא דרך נהדרת לשמור על קשר בלתי אמצעי עם קהל הלקוחות שלך, להציע לו הצעות שיווקיות שונות ולגרום לו לפרסם את העסק או המוצרים שאתם מוכרים לחברים שלהם. פייסבוק הוא הגרסה המודרנית של המלצה 'מפה לאוזן' ולכן הוא כלי שיווקי חזק כל כך. יתרה מזאת, הניסיון גילה כי עמוד פייסבוק לעסק חייב לכלול הטבות כלשהן, קופונים או מבצעים ייחודיים לחברי העמוד, זאת על מנת להניע אותם לפעולה ולעודד אותם להצטרף לדף.

קידום העסק שלך באתר הפייסבוק הוא תורה בפני עצמה, והיום אני אנסה לגעת במספר טיפים שיסייעו להוביל את העסק שלך, גם באתר הפייסבוק.

בניית קישור לעמוד פייסבוק מאתר העסק

אתר הפייסבוק מאפשר היום יצירת קוד אוטומטית, אותו אפשר לשתול בכל אחד מהעמודים של אתר האינטרנט שלך. הקוד יוצר תיבה מיוחדת שמקשרת בין האתר לבין דף הפייסבוק של העסק. זה אחד מהכלים החזקים ביותר לשדרוג המותג שלך.


לפני שתמשיכו בקריאת המאמר: האם תמליצו עליו, ועל מועדון החברים של 'מסר אסטרטגיה תקשורתית' בפייסבוק? למי שהכפתור 'לייק' או 'אהבתי' מודגש אצלו, מוזמן ללחוץ ולהצטרף לעמוד האקסקלוסיבי.




פעילות בעמוד הפייסבוק של העסק

דף הפייסבוק שלכם מייצר דינמיקה מעניינת משל עצמה, אולם חשוב לזכור, כי אתם אחראים על העלאת סטטוסים, כתבות וכל תוכן אחר הקשר לתחום העיסוק שלכם ומועיל לחיזוק העסק וקידום המוצרים שלכם. הזנחה של דף הפייסבוק עלולה לגרום לאפקט הפוך, של החלשת המותג.

פרסום בפייסבוק לעסק שלך

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם פרסום באינטרנט מביא לקוחות לעסק שלכם, היא לפרסם מודעות בפייסבוק. האתר מספק מגוון רחב של כלים לפילוח מדויק של קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם ומחירים נמוכים. קמפיין בעלות נמוכה מאפשר לכם כבעלי עסקים לאתר מגמות ובכך להשיג אפקטיביות גדולה יותר- שמביאה לקוחות.

חיבור עם מובילי דעת קהל

כן כן, גם בפייסבוק יש מובילי דעת קהל. בדרך כלל אלה גולשים באתר שלהם יש יותר מ-1,000 חברים, הסטטוסים והתכנים שהם מעלים לאתר נמצאים אצל רבים מהחברים שלהם. נסו לאתר את אותם חברים שנמצאים ברשימת החברים שלהם ובקשו מהם לסייע בקידום דף הפייסבוק של העסק שלכם. אם בהעלאת תכנים, אם בתגובות לסטטוסים ואם בהמלצות על הדף לרשימת החברים שלהם.

תנו לאנשים סיבה להתחבר לעמוד של העסק

בני אדם אוהבים להתחבר ולשתף, זו הסיבה שהרשתות החברתיות מצליחות כל כך באינטרנט. תנו לחברי הדף שלכם סיבה מספיק טובה ליצור פעילות בדף שלכם. צירוף קופונים, מבצעי הנחות ייחודים לחברים, העלאת סרטון אקטואלי בנושאים הקשורים לתחום העיסוק שלכם, סרטונים או סטטוסים מעניינים, יכולים להיות ההבדל בין עמוד פייסבוק פופולרי לעמוד פייסבוק שמעדיפים לא להצטרף אליו.

אהבתם את המאמר? לחצו לייק






לקבלת ייעוץ ראשוני חינם מלאו את הפרטים הבאים:
שם:
הודעה:
טלפון:
 
דואר אלקטרוני:
 
       


מאמרים נבחרים

אודות מסר אסטרטגיה תקשורתית

סל פתרונות תקשורתיים ושיווקיים

לקוחות מרוצים


יחסי ציבור- כל הכלים לעשות זאת בעצמך! הצטרף לניוזלטר שלנו:
* אנחנו מכבדים את פרטיותך, לעולם לא נמסור את כתובתך לגורם אחר



 
 
Best viewed in IE8/above with 1028*768/above © 2008-2012 www.public-relations.org.il כל הזכויות שמורות